torsdag 19 september 2013

ZARA HOME...








öppnar sin första butik i Sverige imorgon
den 20:e september



& jag säger bara... Ä N T L I G E N,
älskar deras produkter.

Ikväll ska jag dit på förhandsvisning & invigningscocktail,
ska bli fantastiskt roligt att få se hur de byggt upp butiken.
Självklart tar jag med mig kameran & försöker få till lite bilder jag 
kan visa här på bloggen.




Här hemma är det aningen grått utanför,
tycker att det känns helt ok, för dagen ska ändå tillbringas framför datorn.




Men först ska lite fler krukväxter bäras in från trädgården,
det börjar bli lite väl kyligt ute nu på nätterna.
Så nu fyller jag upp huset med mer grönt,
samtidigt som trädgården drar tillbaka sin grönska.
Det känns bra. 
Härligt med växter inomhus under den mörka årstiden.


ÖNSKAR ER EN FIN TORSDAG



k r a m åsa