lördag 23 mars 2013

NY SOFFA













Härlig strålande lördag har vi haft här idag,
med en stor lysandes sol, en riktigt fin utedag.



Soffan har så smått kommit på plats, 
men jag är inte helt klar med placering, 
så idag bjuder jag enbart på en hörna
av vår härliga cocoon soffa.

Har även släpat ner byrån från kontoret,
tänkte att den kunde vara snygg som sidobord...ett tag iallafall...


Lite påskfjädrar har hamnat i syrenkvistarna och så självklart
ett sprayat litet ägg


I ljuslyktan ett vitt ljus ett ett gäng urblåsta ägg,
mycket omelett har det blivit här hemma, med alla ägg
jag tömmer på sitt innehåll!



Nu är det middag hos kära vänner,
så pysslet med soffan får fortsätta imorgon
och då hoppas jag att jag kan bjuda på fler bilder.


NJUT NU LÖRDAGSKVÄLL
så ses vi imorgon :)



k r am åsa