torsdag 20 december 2012

PÅ VÅRT SIDEBOARD...










just nu




har plockat fram lite i mässing.
För in en viss känsla av glamour så här inför julen...
Nu är ju jag absolut ingen guld & glamour människa egentligen, 
men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig...eller hur,
enkelriktat gillar jag inte!




Jag dricker ju inte alkohol i någon form, fast andra i familjen 
faktiskt ALLA övriga i min familj
tycker det kan vara gott mellan varven 
de yngre kanske tillochmed kan tycka att det är alltför gott då & då...
Kanske ni kan se vilken av flaskorna som är min...
jomenvisst står det inte en stilig julmust där och väntar på mig,
den ska jag unna mig ikväll när arbetsdagen tagit slut:)







På vårt sideboard står även mina julblomsfavoriter.  
Älskar verkligen den djupröda färgen på Amaryllisen
tillsammans med tallris gör denna bukett mig
 L Y C L I G




FIN TORSDAG
önskar jag ER



k r a m åsa