söndag 30 september 2012

I DON'T DO DRUGS. I AM DRUGS...









Här fejas det så att det står härliga till...
hemmakontoret får sig en rejäl omgång
och jag LOVAR...det var välbehövligt!






Hittade mina fina citatpennor  under alla pappershögar...
som jag köpt på Moderna, som jag bara måste få visa er,
gillar verkligen deras shop, de har så mycket kul,
superbra ställe att hitta lite udda presenter.


Vad säger ni om den här...
har köpt den till min dotter, tyckte den passade henne perfekt!
 Citat av Salvador Dali,
gillar den STARKT



Andy Warhol´s I like boring things känns ju inte riktigt
lika klockren just idag när jag bara pysslar med just, boring things
dvs. stor rensning av pappershögar ∼ BOORING....
men skam den som ger sig...bara att städa vidare här.

∼ ∼ ∼ ∼ 

Ha en fortsatt skön söndagseftermiddag!



k r a m åsa