torsdag 26 januari 2012

Wisdom Tooth...






Ledig torsdag idag, tillbringades i storstaden...
Inhandlades ett stycke Wisdom tooth från den japanska gruppen Dulton.
Tycker den skulle bli en fin present till min väninna som är tandläkare
och önskar sig just en typ av pall.


Jag köpte den på Illums bolighus, oj vad mycket fint de har i den butiken!




Här är några bilder från dagens utflykt,
vilka fantastiska kuddar från Day Home jag såg,
nu är det bara att försöka välja vilken färg man ska satsa
på - alltid lika svårt - oftast slutar det ju alltid för mig i den beige/bruna skalan.  
Men jag ska försöka anstränga mig att även få in lite blått!




Tänker mig blått, naturträ - både ljust&mörkt, beige/brunt.







Nej minsann nu är det dags för sängen,
ska upp tidigt med lilla vovven Sören som ska till
veterinären för tass inspektion...




godnatt
åsa