tisdag 13 december 2011

Gingerbread house...




Tjolahopp




Jaha, vad hittar man på idag då - fortfarande hemma med stämbandsinflammation,


jag går här helt knäpptyst, så tråkigt, men jag tror övriga familjen
tycker det är helt ok för det är ju jag som i vanliga fall pratar mest...


kanske läge att gör sig ett pepparkakshus




sagt och gjort - ett hus blev gjort,
dessvärre tog det hela dagen så det hann bli mörkt
innan jag blev klar,  så fler foton kommer en ljusare dag.


Jag provade att ha på socker & kanel på huset innan gräddning,
som jag sett på nyhetsmorgon, detta gjorde att huset ser lite glittrande
vintrigt ut, kan rekommenderas!


❅❅❅




Detta lilla hus tillägnas min extra prinsessa SANDREW,
som för tillfället flytt Sverige för äventyr i Amerikat,
önskar du var här och bakade pepparkakor med oss ♡♡♡




XOX åsa