lördag 22 oktober 2011

Tårar på en lördagskväll..






Lördagskväll, sitter ensam framför tv och storgråter, ser den fina filmen
inte utan min syster med duktiga Cameron Diaz och Abigail Breslin.




Trots att jag sett filmen tidigare rullar stora tårar nedför mina kinder.
Hundarna blir oroliga och slickar mig i ansiktet, jag säger med rosslig stämma
att allt är bra, men jag ser att de bägge känner sig ledsna.
Tänk vad en sådan här film kan framkalla.  Personligen tror jag att
det är bra att sitta uppkrypen i soffan och bara låta allt ledsamt man har inom sig
få komma ut - det rensar åtminstone lite...



Men innan jag går upp och lägger mig hos min genomförkylda make,
måste jag sitta uppe ett tag till och titta på något lättare... annars kommer jag aldrig
kunna somna i kväll!




Ta hand om varandra och er själva.


L O V E